Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Donas
Data: 2013-08-01 20:51:55
Mano mintis buvo tokia-
normalus zmones visko nesistengia dirbt telefonu. Daugeli mobiliu darbu
atlieka ultrabukais ir/ar plancetemis, kas yra kur kas patogiau, tad
telefonas igauna pirmapradi vaidmeni- skambinima. Aisku, smagu, kad gali
greitai padaryt visai neprastas foto, pasinaudoti navigacija, psitikrinti
pasta ar kazka prireikus panarsyti inete + dar kelias smulkmes. Manau,
tokiomis funkcijomis naudojasi 90 ismaniuju telefonu vartotoju... Ir
paprastai norisi, kad tos funkcijos butu atliekamos be jokiu priekaistu, kad
nereiktu gilintis i telefono sandara, romus, atnaujinimus ir t.t.
Mano manymu, zaidimai zaidziami su kompiuteriais ir/ar konsolemis. Video
ziurima per dideles istrizaines TV, muzikos klausomasi su hi endine apartura
ar aparatura irenga automobilyje ir t.t. O "Teamviewer per telefoną " ir
panasiai yra sadomazochizmas... nu ivairove reikalinga.
O isvada buvo- kiekvienam savo.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
O tu i savo siandien pirkta nesiojamaji kompiuteri su Core i3 ir HD4000
vaizdu isirasyk Crysis 3 ir pazaides dar nepamirsk pavaiksciot po porno
puslapius. Po to ateik cia ir pasiskusk visiem, kaip tau viskas
lagina/blogai veikia del Windows kaltes. :-)))

Minti, kad WP8 yra zmonems su kopustu vietoj galvos - supratome.

Kaip ten be butu, zmogui, norinciam kazko daugiau, geriau uz Android OS siai
dienai as pasiulyti negaliu.

O tiem, kas naudoja tik skambuciam/sms - imi ta kuris graziau atrodo ir
nesuki galvos. :-)