Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-11 14:20:04
"Senos geros" Noshkes jau palyginus yra labai senos, kaip ir mano minetas
man kadaise labai patikes SE K800 (jau nesnekant apie tai, kad E serija
pretendavo i smartu, o ne paprastu durnafonu kategorija, ir kainavo
atitinkamai).
Gi B2710 pardavime oficialiai dar buvo pries metus (nesidomejau, bet dabar
jau tikriausiai gerai paieskot likuciu reiketu), taigi tai labai
besiskiriancios pagal laikmeti, kainas ir galimybes (paskirti) serijos.

O siaip del B2710 garso kokybes irgi neturiu nei maziausiu priekaistu -
zodziu, arba tau su juo labai nepasiseke, arba man labai pasiseke, taciau as
jo bet kokiu atveju is ranku paleist dar ilgai nesiruosiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/