Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Rrr
Data: 2013-08-01 14:13:34
Iskaitant ir tai. Windows toks shudas, kad net rootint ar "geresnio" ROM'o neapsimoka ieskot. :-)

O kas del ROMu, tai mano pagrindinis telfonas buvo naudojamas su originaliu ROM kazkur du metus, tuomet baigesi garantija, atsirado naujesniu Android OS versiju, naujos programos pradejo neiti ant originaliojo ROM (per senas OS). Todel ka as dariau - o gi atsisiunciau kita, labiausiai palaikoma/rekomenduojama/isgirta ROMa atitinkamam telfonui ir su juo sedziu labai patenkintas jau pusantru metu. Naujas ROMas man suteike sias galimybes: galimybe padidinti procesoriaus dazni, ijungti atminties kompresija (taip padidindama atminties kieki), padidino vietos vidiniame flash'e (atmintyje) ir daug kitu gerybiu, galu gale, viskas veikia, visos naujausios programos, zaidimai (sunkesni zaidimai pritaikyti visokiems Quadcore biski lagina, bet juk telefonas nekaltas, jam jau 3 metai su virsum).

Su Windows - visa sita pamirsk, didzioji dalis programu mokamos, nemokami tik visokie nereikalingi menkniekiai, programos prastos, didzioji dalis - beprasmes ir galu gale, po metu-pusantru telefonas su Windows taps eiline Nokia 3310, ant kurios praktiskai niekas neis tai dienai (cia nesismulkinant).

Susumavus, Windows gali pirkti zmogus, kuriam niekas neidomu technologiju srityje ir kuriam uzteks: skambuciu, sms, email, mobile www puslapiu versiju, skype, angry birds. Deja, bet visas sitas galimybes (iskyrus angry birds) turejo mano Nokia E50, 2006ais. Ta pati turi ir visokios pigios Nokia kainuojancios ~200 LT.

Jum rinktis, cia mano nuomone.