Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Donas
Data: 2013-08-01 23:12:30
As abejoju, kad cia diskutuoja tie, kurie yra ilgai isbuve su visomis
telefonu os- iOS, Android, WP8. ..

As nesakau, kad didesnes galimybes su Android yra blogai. Tiesiog kiekvienas
renkasi, tai kas jam priimtiniau.
Sededamas pora metu su android, nesinaudojau siomis funkcijomis:
1. el. knygos, per telefona skaityt- ne man; kaip ir ziuret fima- nesu
ziurejes jokio ilgesnio filmo per telefona, per plancete dar galima.
2. FLAC per Hi-Fi ausines iš gero smartphono pasiklausyt tikrai
galima..... - galima, bet klausau tik originalius CD per gera aparatura. Bet
as cia prie isimciu.. kiek esu klauses tai tik mp3... tingejau ieskot tu
FALAC.
3. iš DSLR  nusirašyti nuotraukas ir permesti jas į flaške- nesu tiek
gyvenime tiek prifotografaves, kad netilptu i SD korteles (net fleshkiu
tokiu dideliu neturiu). Keliu tik is SD i kompa tiesiai per esanti kompe
skaitytuva.
4. ar persiųst per BT į draugu devaisus (ta daro ir WP8 (persiuncia foto)),
bet nesu gyvenime foto siuntes per BT draugams- tam yra MMS, email ar
persiust susilieciant.

Rimtesnis trukumas navigacijos, nes jas WP8 (apart NOKIOs) viska reikia
pirkt ( Navigon,Turn by turn, Navitel, CoPilot, Garmin StreetPilot), o
androide visi vagia... Nors Sygicas (11,12,13) man luzinejo kaskart,
uzmusdamas telefona. iGo buvo geras.