Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Exo
Data: 2013-08-08 15:11:46
Ble ble, vos neapsiverkiau skaitydamas :DDDDDD

Exo

"Doxlas"  parašė naujienų news:ktdipd$lu1$1@trimpas.omnitel.net...

Keletos navigacijų (Vakarų šalims, Rusijai ir SNG, Lietuvai - topo)
Dokumentų formatavimo redaguojant neiškraipančio ofiso paketo
Visų formatų video atkūrimo be konvertacijų
Visų formatų (ir būtinai loosless) audio grojimo
Visų formatų el. knygų žiūrėjimo (chm, djvu tame tarpe)
Flasho browseriuose
Ad blockų - kad reklamos akių neerzintų
Failinės sistemos - kad galėtum pasidėt kokį nori failą, kokioje nori
vietoje
Elektroninės bankininkystės, veikiančios su mobiliu el. parašu
Bet kokių failų kopijavimo per bluetooth
Auto diagnostinių blokų pajungimo per bluetooth ir softo jiems
USB OTG - per USB pasijungti flaškes, fotoaparatus, klavą, pelę. Pelė
praverčia, jei su Teamviewer per telefoną kompą krapštai.
Krūvos appsų markete :-)
Va tokie mano kuklūs poreikiai - žaidimų nežaidžiu praktiškai, tai tegu kiti
apie juos parašo.