Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-08-12 00:09:30
nieko nesupranti tu. su normaliu telefonu gali važiuodamas pas mergas
bobai sakyt, kad sėdi ofise :D.

Beje, jei jau apie garso kokIbę, tai ta E52 irgi čiulpia prieš Motorola
V3. O samsungai... jie tokie, tokie kaip už 300Lt, naivu būtų juose
tikėtis kosTminių DSP. Kaip įtarių ir panašiai kainuojančiose nokijose.
Kas link Samsung'o, garso kokybe pašnekovas skundėsi tik vieną kartą,
kai paskambinau iš karto ištraukęs iš vandens, užpiltu mikrofonu.
Patrakius prapūtus, patapo OK :).
Beje, prieš tai tą zumzung'ą tampėsi fėja, kažkaip visada pavykdavo be
problemų susikalbėt.