Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-12 19:19:37
"padugne" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:14072e89e84.9062018165913001846@news.omnitel.net...
> Beje, dėl legendinio nesibraižymo: b23xx stalčiuje neberadau, užtat radau
> analogišką b2100. Brukštelejau žirklių galiuku, gorilai toks fokusas
> totaliai px. O vat štai zumzungas (kairys apatinis ekrano kampas):
> http://proin.ktu.lt/~draugaz/sams.jpg
>
> --
> kthxbai.

Fokusas fokusais, as neturiu jokio poreikio ir polinkio piktybiskai badyt
telefonus su zirklem, peiliais ir kitokiais inagiais, bet kasdiena
nesiojant, tame tarpe isgyvenus netoli 3 savaiciu trukmes remonta ant
cementuotos palanges, B2710 ekranas puikiam stovy (B2100 esu kadaise
ciupinejas, bet seniai, trumpai ir labai i bukle nesigilinau, juo labiau
nebandziau specialiai braizyt, tai nuo komentaru butent del jo
susilaikysiu) - labai pasistengus tam tikru kampu pries sviesa galima
izvelgt viena kita mikro ibrezima, bet tai totaliai px, ziurint tiesiai ir
specialiai neieskant siknoj smegenu ekranas idealus. Motorolos Razr Maxx su
gorila - arba brokas, arba gorila sudas paskutinis, bo ekranas pobaisis
(kruvos ivairaus intensyvumo ibrezimu), o aparatas isigytas labai panasiu
metu kaip Samsungas, eksploatuotas is esmes identiskai (praktiskai visa
laika dekliukuose prie dirzo, nakti ant stalo ekranu i virsu), tik tiek, kad
remonto metu buvo laikomas kitam kambary (kazkaip gaila buvo nauja
ekstremaliom salygom naudot :-)). As butent broka itarciau konkreciai savo
Motorolos atveju, nors skundu apie gorilos braizymasi ant ivairiu aparatu
internete nemazai, bet taip nutinka tikrai ne visiems, isvada tik tokia, kad
pas gorilas yra (ar bent jau buvo, seniai nesidomejau tuo klausimu) problemu
su kokybes kontrole.

Beje, ta tema diskusija jau buvo kazkada, as sakiau, kad pries tai tureto
HTC HD2 po ~2 metu eksploatacijos parduodant ekranas atrode kaip naujas
(kaip beje praktiskai visu mano per visa gyvenima turetu telefonu, su
technika as elgiuosi pakankamai tvarkingai, nors visokiu pleveliu ir
maiseliu distanciniam nenaudoju :-)), tu man gi bandei irodyt, kad taip but
negalejo, bo ten paprastas sudinas stiklas. Tai va pries gera menesi visai
netycia teko pas viena pazistama pamatyt toki aparata rankoj, specialiai
prisimines paprasiau paciupinet (vdrug siaip labai geri atsiminimai apie ta
daikta mane buvo priverte pamirst kai kuriuos smulkius trukumus ir visazinis
padugne mane ne veltui durnino :-)) - telefona jis nesioja pederastkej
bendram skyriuj be jokiu deklu (turinio, tiesa, netikrinau, zinau tik, kad
ten kaip minimum makaluojasi dar vienas telefonas :-)), eksploatacijos
laikas, sake, jau netoli 3 metu, ekranas puikioj buklej. Parodziau savo
Motorola, sake "aik tu na..." :-)

Zodziu, mano nuomone sitoj vietoj panasi kaip ir del visokiu testiniu
matavimu - px kas ten kaip ka testuoja ir kokias legendas kuria, bet daiktus
naudojant pagal paskirti, konkreciai telefonus laikant prie ausies, dekle,
kisenej ar maigant pirstais praktiskai bet kuris aparatas privalo devetis
labai simboliskai. Jei taip nera - tai arba chujovas daiktas, arba brokas.
Jei daiktas atlaiko kazkokius fokusus, bet realiam gyvenime gavno, tai nx
tokio reikia? O Samsungas tarnauja lygiai taip, kaip is jo ir tikimasi -
dulkes, cementas, kalkes ir kitokie statybiniai reikalai i vidurius
neprasiskverbia, ekranui itakos kontaktas su tokiu misiniu padengtais
pavirsiais (zinoma, specialiai netrinant primygus koja) beveik jokios nedaro
(detaliau savo aparato bukle aprasiau auksciau), visoks purvas ir
pasitepalavimai puikiai nusiplauna po kranu. Zodziu, pasikartosiu, kaip
parastas padidinto atsparumo dumbfonas uz juokingus pinigus, jis vertas
kiekvieno uz ji sumoketo cento, as net neabejodamas jam parasyciau tvirta
desimtuka desimtbalej sistemoj. Kad vienoj ar kitoj srity ji kazkas gali
aplenkt, ypac tarp juntamai brangesniu aparatu, ar kad galimybem jis
nusileidzia net apydurniem symbianiniem smartfonam - taip, be abejo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/