Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Kuleris
Data: 2011-11-22 23:30:02
Dekuj uz aptarimus, buvo idomu (nors ir daug) skaityti. Ypatingai aciu Andriui V uz objektyvu ir puiku
sulyginima, mat apie Galaxy S ir S II irgi emiau galvoti, bet jei jau taip iphonas dziugina ir viskas
aukstumoj, bandysiu pritempt biudzeta prie nenaujo G4, kainos dabar laikosi apie 1200 lt.

Del flash jau issiaiskinau kad nedidele cia beda, del microsim irgi issisprende klausimas - perejau i kita
operatoriu, gavau nauja kortele kurios karpyti paciam nereikes, yra jau toje ploksteleje ir sim ir microsim
konturiukai, kokios reikes tokia galima ir islauzti is jos. Konsultante minejo kad dabar visi operatoriai
privalo tokios formos korteles teikti.