Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Aladdin
Data: 2011-11-22 12:30:32
Kaina per skelbimus visai neblogai galima pasireguliuoti ir nauja, nerista su cekiais pasiimti. O be
to - jei zmogus gali sau ta leisti ir nori to, kam is karto ji apsaukti nemastanciu ir metanciu
pinigus ir nematanciu tokio aukso kaip kad Android? Nu nera Apple visiska analogija Android, tiek
pagal apps'u kokybe, UI ir isdirbima, tiek pagal bendra experience. Cia aisku mano nuomone
susidariusi dirbant su abiem sistemom. Asmeniskai man galutiniame rezultate iPhone'u tiesiog
paprasta ir miela naudotis ir ta kaina kaip ir man kai kurie nepatinkantys apribojimai nueina i
antra plana.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!
Dalyvauk akcijoje "Laimek 4 kartos iPod shuffle 2GB!!". Akcijos taisykles - forume.