Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: telekomaz
Data: 2011-11-20 09:56:04
hehe, kazkada gyvenom isviso be mobiliaku, ir vargo nematem, ir darbus
atlikdavom, ir i pasimatymus suspedavom :) o jei rimtai, tai man
smartfonas buvo didelis atradimas. O kadangi mazdaug puse savo darbo
dienos praleidziu ne kontoroje, tai isnaudoju ji ant visu 100 proc (jau
ir resursu ima trukti :)
pavardysiu ka jis man atlieka, ko neatlikdavo iprastas telefonas:
patogiai PC redaguojami ir tvarkomi kontaktai, nereikia jokiu papildomu,
kartais idijotisku softu, kaip nokia Ovi ar pan.
visada online gmeilas
patogus web narsymas - del didesnio ekrano
visada su manimi esanti ebay aplikacija - rodo statusa apie prikinius, bidus
skaipas, viber
labai patogi uzrasu klygute sinchronizuta su visais mano naudojamais PC
(tiek darbe, tiek namie) - nereikia tampytis popierinės
kalendorius, su darbais, kuri taip pat galima patogiai tvarkyti per PC
DropBox aplikacija - pasiziureti darbinius failus
oru prognozes, termometras kas darosi už lango, meteo.lt su krituliu
zemelapiais
GPS navigacija
žemelapai
online pokeris (kartais pazaidziu, daugiau zaidimu neturiu)
FM/MP3 ausinukas - sita turi daugelis siuolaikiniu paprastu telefonu
vieno mygtuko paspaudimu susimoku uz masinos parkinga

visa sita atlikti galima ir iprastais  irankiais (PC + nokia 1611), bet
kai viskas vienoj vietoj ir dar visada su tavimi- gyvenimas darosi
tikrai lengvesnis.