Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-11-21 11:18:00
as galiu konkreciai pavardint iphone4 privalumus pries samsung galaxy s.kitu
android rankose neturejes tai nzn kaip ju kokybe.samsungas kol skambini ar
naudojies kokia paprasta programele veikia gerai ir uztikrintai ,bet tik
pabandai ji apkrauti keliomis programomis,pvz keletas narsykliu su
flash,game,leidi viena po kito,navigacija,skype skambutis,jis tiesiog
uzsilagina,ko niekad nebuna ant iphone,leisk ko nori,kiek nori jis dirba
stabiliai.nervina kai samsunge veikia media scaning,tada telefonas ir
ziauriai lagina,ar kai veikia atnaujinimai instaliuojamos programos.ant
iphone kad ir vyksta kokie procesai nera jokiu lagu.uztai as mielai ir
permoku uz iphone nes tos tipo "smulkmenos" labiausia ir biesina
beto atsidarius narsykle net nepriartinus kokio linko,gali I ji gana
tiksliai pataikyti,ant samsungo tai beveik neimanomas dalykas,kartais reikia
vos ne milziniskai isdidint linka kad galetum ji paspausti.o del reboot
samsungui didelis minusas taip pat.per savaite net nenaudojant jo
intensyviai persikrauna keleta kartu.iphone su ios5 dabar jailbreikintas tai
ner jokiu bedu,veikia nuo pat jailbreiko pasirodymo pradzios ir tikrai as
juo labai patenkintas

"VNO"  parašė naujienų news:jad1va$pcp$1@trimpas.omnitel.net...

> uzpiso. Kiek ciupinau android'u, prie ju dar reiktu gerokai pasikrusti,
> kad
> susikonstruoti dziuginancia kombinacija. iOS dziugintu out-of-the-box
> (tame
> tarpe - ir prieinamu bei man reikalingu aplikaciju pasirinkimas). Ar net
> ir

o ar gli apteikti pvz.
tiesigo idomu ka ten tokio reikia daryti, kad butu tau patogu dirbti.
gal ir as ka nor idomaus suzinosiu.
as nesakau, kad apple blogis ar ka.
tiesiog sio tredo autorius paklausie apie telefona, pasiulau ivertinti ir
konkurentus.
manau neteigsi, kad apple ju neturi.

> tada visvien reiktu pirkti Android'a, nes a) tenais hardwaras su
> geresnemis
> specifikacijomis, b) visi, kurie perka iPhone, yra marketingo zertvos?
> Kaip
> yvl ir pastebejo, yra kruvos skirtingu zmoniu su skirtingais poreikiais.
> Jei
> Applas nebutu pataikes i tuos poreikius (su tinkama pasiulymu
> kombinacija),
> chuj ten ka ir pats agresyviausias marketingas padarytu...

utent taip. ir manau niekas del ti nesigincys.
bet  posakis - pirk negalvodaa man panaus i supermamas.

VNO