Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Aladdin
Data: 2011-11-21 10:48:00
On 2011.11.21 10:28, VNO wrote:

> is kur tiek pykcio ar dar ko (paniekos)?
> preke yra rinkoje, pariduoda, reikia turi savo pirkeja.
> bet tai tikrai netrukdo kazkam (pvz man) pasakuti, kad jo kaina yra pervertinta.

Paniekos absoliuciai jokios nera kaip ir pykcio. Tiesiog truputi erzina - zmogus gali kazka
nusipirkti, gal to kazko nori, bet issoka i trasa tikri androidininkai, pradeda ta zmogu durninti,
pradeda aiskinti kad neturi kur pinigu kisti. Nusipirkusius is vis fanbojais vadina... Ir kaip jau
sakiau, susidaro toks ispudis, kuo lietuvis sunkiau ifona ipirkti gali, tuo arsiau jis puola ta, kad
tai padaryti be problemu gali.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!
Dalyvauk akcijoje "Laimek 4 kartos iPod shuffle 2GB!!". Akcijos taisykles - forume.