Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Aladdin
Data: 2011-11-21 10:17:59
As tai kiek pastebejau - dazniausiai ifonus keikia ir visuose kampuose fanbojus mato tie, kurie
rankose ju yra netureje arba paprasciausiai ju neiperka ir kuo didesnis pinigu trukumas yra - tuo
didesniai keiksmai girdisi.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!
Dalyvauk akcijoje "Laimek 4 kartos iPod shuffle 2GB!!". Akcijos taisykles - forume.