Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Korke
Data: 2011-11-22 12:45:53
man tik idomu, kuris cia is vietiniu reksniu apie "permokejima" taip
"realiai" turejes tiek viena tiek kita ir naudojes bent menesi tiek
vienu tiek kitu.

Nes kazkaip esu isitikines, kad keli cia labai besireiskiantys droid vs.
iOS "review'ininkai ir mobiliako os'o pasirinkimo ir kito mobilaus
gyvenimo budo vadybininkai" turi visokius alia "chuiwejus/vodafonus su
androidu", o iOS'o patirtis, ar obuolio korpuso ir visos isorines
kokybes pajautimas ir isbandymas apsiriboja tik "va draugas turi ir
....." , "va bendradarbis girdejau...." ir panasiai ir pleso maike, kad
ju crapiniam kevale su pusfufeliniu ekranu ir rezoliucija isriegtas
droidas yra best ever effective pinigu kiekio panaudojimas reikiamom
funkcijom ivykdyti. Nes auto atveju jei nuo tasko A i B daveza daewoo,
tai lexus'ai yra overpraisinti, jei mocai tai honda, hd, o ne kokie
sun-chui-v-chay kazkodel gi, nors anie gi turi du ratus, burzgia,
vaziuoja, pypsena, kainuoja 2-3 kartus pigiau bet tai kazkodel ten tokiu
karu nekyla.Nors gi shaibos tik uz dizaina kazkoki, marketinga...,
vaziuoja gi abu.  Greiciausiai, kad isbandyta tiek vienas tiek kitas ir
nors atlieka daiktai ta pacia funkcija - cia kazkaip tos overpraisinimo
karstines nepastebeta. Na jei neturit/ nenorit skirt tam pinigu mobilkes
atveju jusu valia, bet tas teisinimas to gruzinant ir fanbojinant
turincius tuos daiktus tai juokingai atrodo. Ar visi droidininkai su
Lelijos kostiumais vaikstot? nes nu sikine ir tas ir koks padoresnis,
bet vistiek tik kostiumas, uzdengia. :)