Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: amenox
Data: 2011-11-22 17:52:57
Nueik į mobili.lt detali paieška->yra prekyboje kaina nuo 2000 Lt. Pažiūrėk
paieškos rezultatus, o paskui apie "permokėjimą" pakalbėsim. :) Nors ką čia,
jei daiktas kainuoja brangiau už visus esančius taigi jis negali būti blogas
tiesa? :) Ir pimpalas padidėja iškart, kaip minimum 30% už visus luzerius
kurie naudoja kitką.