Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: amenox
Data: 2011-11-21 08:55:07
Man tiek iOS tiek Android UI praktiškai nesiskiria, krūva ikonkių ir psio.
Neveltui dabar Apple su Samsungu riejasi kurių telefonas panašesnis. :)
Nupirkau va žmonai Galaxy S, ir viskas ten zjbs, suvedei Gmaila, viskas
susinchronizavo ir dirba ir gražu. Kol kas net į marketą įpatingai nebuvo
poreikio lyst.