Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: VNO
Data: 2011-11-21 10:26:18

> uzpiso. Kiek ciupinau android'u, prie ju dar reiktu gerokai pasikrusti, kad
> susikonstruoti dziuginancia kombinacija. iOS dziugintu out-of-the-box (tame
> tarpe - ir prieinamu bei man reikalingu aplikaciju pasirinkimas). Ar net ir

o ar gli apteikti pvz.
tiesigo idomu ka ten tokio reikia daryti, kad butu tau patogu dirbti.
gal ir as ka nor idomaus suzinosiu.
as nesakau, kad apple blogis ar ka.
tiesiog sio tredo autorius paklausie apie telefona, pasiulau ivertinti ir konkurentus.
manau neteigsi, kad apple ju neturi.

> tada visvien reiktu pirkti Android'a, nes a) tenais hardwaras su geresnemis
> specifikacijomis, b) visi, kurie perka iPhone, yra marketingo zertvos? Kaip
> yvl ir pastebejo, yra kruvos skirtingu zmoniu su skirtingais poreikiais. Jei
> Applas nebutu pataikes i tuos poreikius (su tinkama pasiulymu kombinacija),
> chuj ten ka ir pats agresyviausias marketingas padarytu...

utent taip. ir manau niekas del ti nesigincys.
bet  posakis - pirk negalvodaa man panaus i supermamas.

VNO