Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Aladdin
Data: 2011-11-21 10:31:10
Pradinis UI gal ir kiek panasus, bet programu UI bent man ne. Su ifonu irgi panasiai - suvedi icloud
saskaita ir tau viskas suvaziuoja, net ir apps'ai su ju bakupais. Pas daug androidu kazkas panasaus
yra, jei is vis out of the box yra? Notifications realizacija man pas ifona daug labiau patinka negu
androidine.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!
Dalyvauk akcijoje "Laimek 4 kartos iPod shuffle 2GB!!". Akcijos taisykles - forume.