Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Aladdin
Data: 2011-11-21 10:37:53
On 2011.11.20 05:57, xx wrote:

> Tikrai pritariu.
> Telefonas reikalingas paskambinti arba, kad prisiskambintu man ir, kad
> baterija ilgai laikytu.
> Tai atlieka bet koks uz keleta lt.
> Visos kitos jo funkcijos praktiskai nenaudojamos,
> na nebent nieko neveikiat ir turit marias laiko su juo zaisti.
> Internete narsyti reikalingas kompas, fotografuoti reikalingas geras foto
> aparatas, radija turi buti su gera akustika, TV turi buti didelis, visa kita
> tame ipone totalus sudas vaikams....
> Cia aisku tik mano nuomone.

Apibendrinant visi kas naudoja Android'a irgi visiski debilai ir neturintys kur kisti pinigu. Nafig
pirkti android, jei galima uz koki 50 litu kokia paprasciausia Nokia paimti?

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!
Dalyvauk akcijoje "Laimek 4 kartos iPod shuffle 2GB!!". Akcijos taisykles - forume.