Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: Korke
Data: 2011-11-21 11:01:39
tai ,kad tavo saukimai jau patapo megztos beretes lygio. Jei dar
saukimas atrodytu "o vat mano nuomone tai yra taip ir ananaip, nes su va
situo daiktu as ta ir ana psidarau irgi kaip iOS'e, sitai - va taip. Kas
liecia isore tai man tas ir anas geriau nei tas ir anas. Va del to, gal
su $ reik pagalvot". O dabar tai kaip ir aladdins pasake, loja tie
kuriems shaibu truksta tam daiktui ir kuo daugiau truksta tuo garsiau ir
arsiau...
Pats nesiojuos obuoli nuo 2G laiku, evoliucionavau per 3 GS i 4 jau. Esu
panasioje stadijoje kaip, kad Ikser (2011.11.20 22:28), uzsipisau
konstruktoriumi zaisti. Man paciam to konstruktoriaus daug kaip ir
nereik, obuolyje pakanka, kad veikia mailai, veikia su exchange'u
darbinis mailas,kalendorius. Galiu pasileisi ir siaip netaip kazka
padaryti su remote desktop aplikacija ivertinant ekrano dydi, veikia
navigacija. Taip pat pritariu is pirmo zvilgsnio dumb funkciju vykdymo
realizavimui obuolyje kaip, kad tas silent rezimo ijungimas hardwariniu
mygtuku. Turiu salia adroidini tapsnuka, tai tikrai kartais pamirstu
isijungt silent, nors tam atrodytu reikia tik  "pabudint ji", prabraukt
ekrana ir viena karta tapstelt per widget'a, bet... Kas truputuka
nepatogu, tai gal BT ijungimas komplikuotesnis obuolyje (nes as kazkaip
megstu nelaikyt ijungto ta kas eda elektra, jei man jo nereikia, taigi
naudodamas kartais ausine masinoje turiu ijungti BT per tuos kelis
paspaudimus, nors gal reik pasiknist ir yra aplikacija (per SBS) ta
realizuojanti lengviau, bet tai nereik kolkas). Daugiau tikrai viskuo
patenkintas. Nezinau subtylybiu, kaip adroide "suderinamumas" su
automobiline magnetola, bet man vien pilnavertis ipod'o valdymas per
masinine mage kokie 30% naudos devaiso nesa.

Atskira kalba apie medziagas, isore ir t.t. Cia kolkas kas ka belotu,
bet nei htc nei samsai nu neprilygsta...nu fufelis nu. Pas kolega ant
stalo atsirado tas "senesnis" galaxis 9003 atrodo, tik paemus i ranka
.... ispudis plastikas. Gal per ziauru, bet tarsi aukstos klases
restorane valgyt sriuba gauni vienkartini ta plastmasini sauksta, vietoj
normalaus masyvaus metalinio. Aisku gal ten axujenas, karbono pagrindu
padarytas,ultrasveikas ir t.t. saukstas, bet tai plastikinis nu.. Zinoma
- pavalgyt iseis su abiem, bet...
obuoli gi paemus i rankas jauciasi svoriukas, metalas (o ne sidabriniais
dazais apipurkstas plastikas), isbaigtumas, stiklas, nu zodziu, supras
ne visi. Kadangi rankos nekreivos, daiktus branginu, tai proto pisimas,
apie stiklini pavirsiu ir numetus jo sugedima nelabai groja (tiesa krito
jau pora kart, gal is pusmetrio ant cementiniu grindu, bet be pasekmiu
kolkas)
Paspaudinet, lieciamumo kokybe ivertinti nebuvo progos, gal pas juos
kazkas geriau, nei kituose androiduose low budget tapsnokliuose kaip
wildfire, ten net scrolindamas ekrane ikonas jauti, kad netas, nu netas
jautrumas malonumas nezinau kaip issireikst.

Kaina, na kaina kaina,cia sunku pasakyti, nes as emiau tiek viena tiek
kita po gero pusmecio jiems atsiradus, ir gan gerom kainom, nes rishti
prie to operatoriaus kuri naudoju,taigi man kaip ir ok vistiek, o kaina
del to maloniai geresne.