Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: VNO
Data: 2011-11-21 11:25:26
> Paniekos absoliuciai jokios nera kaip ir pykcio. Tiesiog truputi erzina - zmogus gali kazka

supa!

> nusipirkti, gal to kazko nori, bet issoka i trasa tikri androidininkai, pradeda ta zmogu durninti,
> pradeda aiskinti kad neturi kur pinigu kisti. Nusipirkusius is vis fanbojais vadina... Ir kaip jau

na as Terpentina fanbojum pavadinau, nes pasirode, kad zmogus aklai sako "pirk negavodamas".
man asmeniskai tks pasakymas yra labai fanbojiskas ir juokigas.

> sakiau, susidaro toks ispudis, kuo lietuvis sunkiau ifona ipirkti gali, tuo arsiau jis puola ta, kad
> tai padaryti be problemu gali.

man atrodo,  visi kas norejau jau turi iphone - nauja, sena, naudota arba ne, 3 ar 4 ar net 4s.
jis gi ne kosmosa kainuoja.
cia gi ne 10 K Lt kaip Rusijoje ar uz koki ten aka Vertu tipo aparata desimtys k Lt moketi.

VNO