Tema: Re: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: AloneWolf
Data: 2013-10-18 11:40:30
Jau buvo rašyta: Su veidrodiniu, viena akis per ieškikli kita
tiesiogiai. Sukiojantis žemyn aukštyn kairėn dešinėn, labai teisingai
paminėta apie 50 mm. vaizdas vienodas.  0 zoom

Dėl aiškumo, kas yra mm., ką jie duoda ir kaip pritaikyti realiame gyvenime:

Taip. Galima atsisiųsti ir atsispausdinti: (
http://www.graphics.cornell.edu/~westin/misc/res-chart.html ) ISO 12233
Test Chart

Padaryti kadrą skirtingais židinio nuotolio milimetrais

Atspausdinti padarytų kadro vaizdus

Paimti liniuote

Pamatuoji originalą

Pamatuoji atspausdinta