Tema: Ats.: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: siGis
Data: 2013-10-12 23:26:08
Matyt nesugebesiu paaiskinti nes nezinau profu terminologijos ir kas
ten ir kaip is tikruju. Pameginsiu primityviai. Isivaizduoju, kad
nuspresti ar tenkintu mane gautas rezultatas galeciau pamates su
panasiu objektyvu padarytas nuotraukas zinomo dydzio objekto, zinomu
atstumu ir su zinomomis fotoaparato charakteristikomis. Pvz. degtuku
dezutes padetos 30m atstumu, ar panasiai.

"va"  parašė naujienų news:l3cacm$7tn$1@trimpas.omnitel.net...

Zinok ne velnio nesupratau, kuriu galu tau taip svarbus tas zoomas.
Zvirbliu gaudymui turbut aktualu kuo daugiau mm ir kuo maziau f/