Tema: Re: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: va
Data: 2013-10-14 23:07:51
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:l3hg39$udg$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> vaizda, reikia manyti, ne i taska kaip paprastas didinamasis stiklas saule
> i deginanti taskiuka, o i tam tikra plota. Ar gali buti taip, kad vienodo
> zidinio nuotolio objektyvai fokusuodamiesi vienodu atstumu dengtu
> skirtingus plotus. Tie plotai tur but ir yra juosteliu atitikmenys. Jeigu
> taip tai du vienodo zidinio objektyvai galetu daryti visiskai skirtingos
> raiskos nuotraukas nes fokusuojanciam i didesni plota galima naudoti
> didesne matrica su daugiau piksleiu. Ta ir turejau galvoje klausdamas ar
> vienodas pradinis vaizdas skirtingiems vienodo zidinio objektyvams.

Objektyvas vaizda projektuoja i apskritima. Fokusavimu vadinamas vaizdo
ryskumo nustatymas. Priklausomai nuo sensoriaus dydzio, reikalingas
atitinkamas ir "vaizdo apskritimo" diametras. Pilno kadro fotoaparatams
skirtu objektyvu (FX) vaizdo projekcija yra didesnio diametro, nei APS-C
aparatams skirtu objektyvu (DX). Juosteles atitikmeniu laikomas pilno kadro
sensorius, t.y. 36x24 mm.