Tema: Re: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: Pranelis
Data: 2013-10-14 21:44:08
Pikselius kelia, nes juos geriausia reklamuoti ir juos perka paprasti
zmogeliai.
Man uztektu ir 2 mpix fotiko su normaliu, sviesiu objektyvu.

Is tos 20 mpix muilines nuotraukos neissuminsi iki 2 mpix fotiko kokybes. Be
pikseliu dar dasiseda objektyvo skiriamoji geba, kuri tu megapikseliu
perduot nesugeba - sulieja vaizda.