Tema: Ats.: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: siGis
Data: 2013-10-17 23:32:28
Geras pastebejimas Edvinai.
Jie ir yra panasus. Skirtumas tik tas nuo ko pradeda ir kuom uzbaigia.
Reikalingas atskaitos taskas - sutartinis nulinis iksas. Vat jums ir
Amerika :)

"Edvinas"  parašė naujienų news:l3pfpv$637$1@trimpas.omnitel.net...

2013-10-17 14:43, siGis rašė:
> Na man 'pastebimai' yra maziau nei 'truputi' :)
> Objektyvas 20-50mm. Nuotraukos exife - 50mm. To paties gamintojo
> fotoaparatas ir du objektyvai. 50mm vaizdas pastebimai :) kitoks.
> Daleiskim visokias masinio produkto technologines paklaidas, bet
> panasoniko 34mm beveik prilygstantys samsungo 200mm i pradini mano
> klausima atsako vienareiksmiskai - perkant objektyva remtis vien tik
> zidinio nuotolio skaiciukais negalima.

Na žinoma, vien židinio nuotolio neužtenka. Dar reikia žiūrėti ir į
sensoriaus dydį.

Vienok, jei remsiesi zūmo iksais, tai išvis būna nieko neaišku su tais
objektyvais. Pvz. tavo Samsung 18-55mm objektyvas yra 3x zūmas, o
50-200mm yra 4x zūmas. Žiūrint vien į iksus, atrodytų, kad panašūs
objektyvai, o realiai? :)