Tema: Ats.: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: siGis
Data: 2013-10-15 21:04:21
Rytoj tureciau gauti ta objektyva. Jei nesutrukdys reikalai imesiu
pavyzdeli. Zmones atsiliepimuose labai ji gyria. Kartu ir ivertinsim
ko vertos zmoniu pagyros :).

"Mr.Green"  parašė naujienų news:l3jqe2$bah$1@trimpas.omnitel.net...

Nori su buitine įranga fotografuoti kaip profas. Čia reikia 1000 -
2000 mm
židinio nuotolio objektyvo ir FF fotoaparato. Ar dar geriau su dar
didesne
matrica. Su muiline žvirblių tikrai nepafotografuosi iš 100 metrų
atstumo,
arba pafotografuosi taip, kad aplenksi mano pelėdą.

"siGis"  wrote in message news:l3jnpr$99p$1@trimpas.omnitel.net...

Kad jau isivelem tai stai pavyzdeliai padaryti tuom ka turiu. Jei
gerai suprantu tai jie visiskai suvelia milimetru prasme apie kuria
man taip aiskinat.

Paveiksleliu pavadinimuose milimetrai prie kuriu darytos nuotraukos,
MP - tai nuotraukos raiska. Objektas 20m atstumu esant stipriai
apniukusiai dienai, fotkinta nuo stovo su self taimeriu. Panasonikas
su savo kukliais milimetrais gerokai lenkia samsunga. Klausimas ka
gausiu su 50-200 samsungo objektyvu vel grizta.

Ir dar. Jeigu terminas zoom - didinims nieko nepasako tai ka tuomet
reiskia pasakymas kad fiksuoto zidinio nuotolio ziuronai didina x8,
x12... Ar tik nebus taip kad vis tik yra kazkoks zidinio nuotolis
kuris priimtas laikyti nuliniu didinimu, kuris geriausiai atitinka
zmogaus akiu regos lauka ir kurio buvimas sutvarkytu visa musu
prisneketa makalyne.

"AloneWolf"  parašė naujienų news:l3irti$h0d$1@trimpas.omnitel.net...

Gal padės atsakyti į kausimą apie žvirbli, zumą ir židinio nuotolį,
tik
atsiprašau nes nuotraukoje špokas.

Fiksas: Canon EF 50mm f/1.8 II

http://static.gigapan.org/snapshots0/105292/images/274946-210x140.jpg