Tema: Ats.: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: siGis
Data: 2013-10-14 22:19:05
Veliau gali ir nebuti :). Nesiruosiu tapti profesionaliu fotografu.
Tik iskylo praktinis klausimas atsakymui i kuri pritruko bendro
zinojimo. Be to jau apsisprendziau. Imu ta objektyva. 'Stipresniu'pas
Samsunga nelabai ir yra. Didelis aciu visiems dalyvavusiems ir ypac
Pilkam Vilkui :). Visuomet naudinga paklebinti smegenis.

Nu ir pabaigai dar vienas 'kvailas klausimas' - objektyvas fokusuoja
vaizda, reikia manyti, ne i taska kaip paprastas didinamasis stiklas
saule i deginanti taskiuka, o i tam tikra plota. Ar gali buti taip,
kad vienodo zidinio nuotolio objektyvai fokusuodamiesi vienodu atstumu
dengtu skirtingus plotus. Tie plotai tur but ir yra juosteliu
atitikmenys. Jeigu taip tai du vienodo zidinio objektyvai galetu
daryti visiskai skirtingos raiskos nuotraukas nes fokusuojanciam i
didesni plota galima naudoti didesne matrica su daugiau piksleiu. Ta
ir turejau galvoje klausdamas ar vienodas pradinis vaizdas
skirtingiems vienodo zidinio objektyvams.

I-zoom, arba inteligent zoom kiek sugebejau issiaiskinti tai tas zumas
kuris gaunamas panaudojant perteklinius matricos taskus kuomet matrica
gerokai didesne nei reikalinga vaizdo raiska. Minetam panasonike
vaizdo raiska ribojama HD. Jeigu optinio didinimo ribose apsvieciama
visa matrica ir paskui vaizdas programiskai sutalpinamas i HD
pikselius, tai didziausio I-zoom atveju panaudojama informacija tik is
dalies piksliu reikalingu Hd raiskai. Taip gaunamas papildomas
didinimas neprarandant kokybes. Panasiai ir samsunge. Izumas galimas
tik darant mazesnes nei matricos tasku skaicius nuotraukas. Siuo
atveju tokia funkcija atodo kvailokai nes ta izuma bet kada gali
pasiimti is pilna raiska padarytos nuotraukos :).

Nu ir imesiu savo trigrasi i daugybe kartu girdeta nuomone, kad
nuolatines tasku skaiciaus varzytuves yra beprasmes. Vat su tuo tai
visiskai nesutinku. Taigi cia skaitmenines fotografijos esme. Su kuo
didesniu tasku skaiciumi irasyta realybe tuo tos realybes vaizdas yra
tikslesnis. Kaip tik taip ziuriu i fotografija apskritai. Manes
visiskai nedomina kaip atodys ir ant kokio dydzio lapo bus
atspausdintas vaizdelis. Tam gal ir uztenka minetu 3-7Mp. Mane domina
kuo detalesnis realybes kurioje kada nors teko dalyvauti iamzinimas.
Nors tie magnetiniai pikseliai ir neatrodo patikimi ir ilgaamziai
taciau bent 20m laikosi nei kiek neisbluke ir nepasikeite :). Tai
vargu ar galetume pasakyti apie popierines fotografijas. Jei kada
atsiremsiu i stiklus muilinancius vaizda teks iekoti  didesniu :)

"Vilkas Pilkas"  parašė naujienų

Man atrodo, kol kas SiGiui geriau nekvarsinti galvos su @35mm, cia jau
veliau pereisim :)
O pavyzdys su 1200mm fiksu ir zoom=1, tai labai geras.