Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-10 13:23:37
Nu maniske sitos problemos paliubomu neturi, Whiskaso neragavus gyvenime :-)
Tiesiog esu mates naminiu kaciu, kurias seimininkai seria "pagal grafika",
nes dubenelis tustinamas is karto ir iki dugno...

O del Orijeno, tai maniske jo nelabai megsta (pries tai seriau Hillsu),
plius esu girdejes nuomoniu, kad del didelio baltymu kiekio gali but kitu
problemu (tiesiogiai man vienas kates savininkas sake, kad pradejo stipriau
sertis ir kailis ne taip blizget pradejo, kitas suns savininkas po poros
menesiu perejimo ant Orijeno rado guziuka, kuris operavusio veterinao
nuomone galejo but nuo per didelio baltymu kiekio) - tai va is tiesu ir pats
dabar esu biski pasimetes ir galvoju, ar verta likt prie Orijeno, ar grizt
prie Hillso, kad ir kaip graziai atrodytu Orijeno sudetis...

Caponi