Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: sarelis@home
Data: 2009-11-26 20:37:31
maniškė aristokratė - valgo ką ji nori, taprasme dauguma katinams būdingų
maisto produktų nepripažįsta, pvz. pieno, žuvies, mėsos, bet smagiai kapoja
sausa indoor'ą, nuo kito maisto skrandžio turinys atsiduria ant grindų, arba
smagiai nulaižo sviestuką nuo duonos, kartais kramsnoja kokia bandelę su
razinomis :)
bandysim važiuti į kalvarkes, žiūrėti kas ten ir kaip.