Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-26 14:54:26
Kalvariju turgus.
prekiauja rusiskai snekantis zmogelis su zmona, pas juos pigiausiai, norint galima uzsisakyti.
pastoviai ten perku RC ir ProPlan savo kascharai...
visada perku "mini urmu"  tingiu vazinet, perku kad bent pusmeciui uztenktu- tiesa geriau pirti maiseleis iki 3-4 kg, buvau isigijes 10 kg, problemos su saugojimu- kai valgytojas viso labo vienas...
paskutini karta kiek pamenu:
PropPlan "aftercare" (su lasisa, su vistiena) 1,5 kg maiselius pirkau po 32 Lt, RC "sterilised 37" 2 kg, buvo 41-43 Lt.