Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Laura
Data: 2009-11-30 18:15:37
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hf0asb$g0k$1@trimpas.omnitel.net...
> Aga, o sausiakuosna grūdų jokių nededa???

Tai kad ten vargiai mėsos deda, pagrinde grūdai. O ką?

> Kodėl tame straipsnyje man lengva įskaityti mintį "jei neplanuojate ištisai šerti tik gryna mėsa, geriau tada ir nepradėkite, o šerkite vien sausiakais"?

Nu gal kad yra tokia mintis :) T.p. yra mintis - jei neplanuoji šerti vien sausiaku, tai ir neduok jo katei.

> Kokia gi ten tada pagrindinė mintis? Ką reiškia "nemaišyti" maisto? Jei sausuose irgi vien tik mėsa ir pakaitalai - tai lygiai taip pat greitai suvirškinamas masitas, ar teisingai suprantu?

Nesupratau, iš kur ištraukei, kad sausuose maistuose yra VIEN tik mėsa ir jos pakaitalai? Nu aš tikrai taip nerašiau.

galima tvirtinti, kad sočiai sausiakų užkirtusi katė gauna mažiau mėsos ekvivalento, nei taip pat sočiai vien mėsos užkirtusi katė?

Nu tai taip.