Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-01 13:08:11
Niekas. Tiesiog sausas maistas biski kitaip elgiasi patekes i skrandi nei,
pvz., naturali mesa (infos pilnas internetas, jei aktualu - susirasi, jei
tik padiskutuot norisi, tai bala nemate, varyk, as tingiu plestis, bet
manau, kad tokiu atsiras :-)). Galbut ta nuomone nera 100% teisinga, bet man
asmeniskai atrodo teisingiau apsidraust ir prisilaikyt rekomendaciju
nemaisyt negu rizikuot savo gyvuno sveikata.

Caponi

"Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message
> tai o kas vandeni uzsuko kasharui prie sausiako?
>
> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message

>>> else?