Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-30 13:51:05
Bet teorija nuo praktikos.... Aš suprantu, kad nepatyręs kačių reikaluose, šeriu savo nabagėles namines kates visokiom nesąmonėm, pigiu ir brangiu šlapiaku, brangiu ir pigiu sausiaku, duodu žalios mėsos, duodu keptos mėsos, varškės ir pieno (siaubas, ane? laktozė!!!!), žalios jūrinės žuvies (!), keptos gėlavandenės žuvies. O anos kaip gyvos taip gyvos, gyvenimu nesiskundžia, nebent tik nuobodoka truputį uždarose erdvėse...

Taip, aš žinau, kad žolytę katės graužia ne vitaminų ieškodamos.. Bet kaip ir minėjau - teorija yra teorija, o praktika kalba už save. :)
Dėkui už vaisningą diskusiją
J.