Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: lllll
Data: 2009-12-04 11:30:04
Žiūriu, tarkim, pagal http://catfoodreviews.com/orijen-cat-food/ .
Dešinėj pusėj kitus brandus renkuosi. ProPlan ir RC - 7 žvaigždutes turi
"Ingredients" dalyje, Acana - 9, Orijen - 9,5.
Čia irgi lentelė nebloga, ir paminėta, kas gero/blogo kuriam maistelyje,
kai paspaudi ant vardo linko http://www.petfoodratings.net/cattable.html
Pasigooglini ir žinai... Ieškau Cat food ratings, Cat food quality, ir
pan. Gali net etiketes pasiskaityt, va daugumos ingridientų aprašymas.
Pagal mane būtų brandų sudėliojimas: 1. Orijen (minimum 70% mėsos); 2.
RC (vidutiniškai - prie geresnių: ne visai šlamštas, bet ir ne idealus)
; 3. ProPlan (ne Whiskasas, bet RC neprilygsta).

lllll