Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-27 17:01:16
Offtopic:
aš jau ne pirmą kartą girdžiu, kad "negalima" šerti kombinuotai (raw, šlapiakas, sausiakas).
O gal galit duoti:
1) labai trumpą reziumė apie priežastis;
2) nuorodą į išsamesnį straipsnį?

Nes kažkodėl visą gyvenimą visos katės šertos įvairiai. Aišku, seniau nebūdavo šlapiako/sausiako, bet tarkim pastaruosius kokius 10 metų yra šeriama belekaip, visaip, etc. Nu gyvos tos katės, neatrodo liguistos, pas veterinarą tik dėl ausų erkučių važiuojam.

Dabar vat laikom porą "laukinių", žinot, OptimaLinija "su vištiena" konservai yra pats einamiausias ėdesys. Kailiai žvilga, nagai aštrūs, energijos sočiai. Nakčiai paliekamas sausas ėdesys. Kartais gauna žalios vištos, kiaulienos, ar varškės. Žodžiu - anything goes. KAS GI joms nutiks?