Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 12:04:08
Jeigu tu neneigi, kad siūlai visgi šerti TIK sausu maistu, kaip tada atrodo visos tos išvados apie mėsos+grūdų nesuderinamumą?
Aš dėstau logines sekas:

1. katės - mėsėdės, o ne visaėdės. Pataisykit, jei klystu, bet tai reiškia, kad maisto medžiagas pasisavina tik iš "mėsos" ar jos pakaitalų, o ne iš grūdų?
2. Nors tu parašei, kad "ten [sausiakuose] vargiai mėsos deda", aš nenorėčiau su tuo sutikti, nes kitaip katės juk mirtų, vien sausiaku+vandeniu šeriamos? Jei grūdų nevirškina, o mėsos ten nėra, tai kuo jos gyvos?
3. Taigi, tarkim, kad sausiakuose visgi YRA kažkiek mėsos ar jos pakaitalų. Bet juose yra ir grūdų, teisingai? Mėsos-grūdų santykis šios diskusijos rėmuose įtakos neturi.
4. Ar mėsos pakaitalai sausiakuose skiriasi nuo raw mėsos? Jei skiriasi - kuo? Sausa mėsa lėčiau virškinasi? Nesukelia rūgštingumo pokyčių? Anything else?
5. Jei labai stipriai nesiskiria, sustatom viską kintamaisiais: A - mėsa/pakaitalai, B - grūdai.
Tuomet Raw maisto sudėtis bus tik A, o sausiakų - A+B. Ok?

Iš tavo straipsnio man susidarė įspūdis, jog šerti mišriai (raw+sausiakas) yra blogai, teisingai? T.y., šerti A ir dar kartais duoti A+B yra blogai tuo, kad A+B sudėtyje yra B elemento, kuris stabdo virškinimą, keičia rūgtšingumą žarnyne, pūdo mėsą (A), etc?

Tu sutinki, kad šerti vien raw yra labai gerai, ir geriau nei mišriai? T.y., šerti vien A.
Bet taip pat tu sutinki, kad netgi pasirinkimas šerti VIEN sausiaku yra visgi geriau, nei šerti mišriai, teisingai?

T.y., tu siūlai geriau šerti A+B negu A+A+B, vie dėl to, kad priešingu atveju B komponentas blogina A komponento įsisavinimą???? Juk jis sausiake yra ar taip ar taip, koks gi skirtumas, jei duosi A+B sausiako ir dar papildomai A žalios mėsos?

Jūsų eilė.
Jonas.