Tema: Re: katukui maistelio
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-01 14:07:14
nu tai ponas galit ir bengalijos tigrą laikyt, atitinkamai pasiskaičiuojat ir kiek narvelių reikia,
ir gal net ne pelių, o žiurkių. kartais praturtinant maistu iš akvariumo (neuždengto!
kad irgi išvykus ilgėliau katė pati galėtu tiek pasiimti maistą, tiek jį gauti įvairų),
kur irgi vietoj kilbukų - upėtakiai vartosi. :)

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/