Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-28 09:37:07
Nu rimtai, kiek kartų būna "oi koks šuniuuuuuuukas", ir puola glostyt visu būriu, klykdami, trepsėdami. Išgąsdina. Paskui šuo tik pamatęs vaikus jau pasiruošęs gintis (čia ne apie saviškius, jei ką).
Nu bet gerai, tarkim, kalbant apie kinologijos klubus man trūksta teisinio išprusimo... gerai, pasiklausiu pas labiau išmanančius :)))))