Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Roflpew
Data: 2009-10-21 17:28:26
pala cia tu eksperimento nori ar as? as prie sikofantu noru taikytis
nemanau. vedzioju irgi ne slaptoj ir tamsioj vietoj. nori mano suniui kazka
padaryti lukoile? nx man su suniu i ta lukoila baladotis? nori eksperimento,
parasai emaila, gauni i emaila adresiuka ir laika, atvaziuoji ir gali
bandyti savo eksperimentine tvarka.