Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Roflpew
Data: 2009-10-22 13:28:59
Tikrai taip. Socialine sunu funkcija yra milzinishka. Paprastumui uztenka
pasiziureti kaip elgiasi vaikai pas kuriuos yra suo ir kaip elgiasi vaikai
pas kuriuos ne. Skirtumas akivaizdus. Jau neshnekame apie atsakomybes jausmo
vystyma.
O ka kalbeti apie vienisus zmones?

Klausimas visiems dar rekiantiems: akluju vedziojimo sunys irgi su antsnukiu
pagal jus turetu buti?