Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-22 13:16:27
"pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message news:hbpa18$bvr$1@trimpas.omnitel.net...
> skirtingi dalykai.
> transportas yra butinas visuomenes vystimuisi.

taigi ne apie transportą sako, o apie nuosavą lengvąjį automobilį.
o jis ne padeda vystytis, o stabdo.
dėl jo sugaištama po kelias valandas į dieną dėl kamščių, iššvaistoma begalė pinigų degalams,
ir remontui, kai važiuojama tik 5km į darbą.
žmonės ima vis mažiau judėti, juos kankina vis daugiau ligų, vis didesnis pinigų kiekis
iššvaistomas gydymui ir t.t.

> suo- ne.

o šuo skatina judėti, kas dieną ryte ir vakare žmogus vietoj to, kad stovėtų kamščiuose
išeina į lauką, dažnai net aktyviai juda - bėga, mėto kamuolį.
tai didina imunitetą, žmonės tampa sveikesni.
milžiniškos sutaupytos sumos gydymui.
be to vakarais vieninteliai žmonės kurie vaikšto - tai su šunym. o tai jau nusikaltimų prevencija.