Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: smokas
Data: 2009-10-21 19:06:00
Tu psichishkai nesveikas - ir plinki i sadzima turi. O prie Lukoil
kameros yra - bus galima objektyvu irasha gauti.
Ne experimentas tur buti koks (pagal komentaru seka) - tu uzsiundai
savo shuneka, ash jam su pagaliu ar kuo kitu tvoju - tu mane sumushi.

Kas tau nepatinka - gal ishkrypelis esi, kad vieshumos bijai?
Beje - tavo vardas kartais ne Aidas?