Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-20 00:40:57
Kur aš tau sakiau ką nors dėl to, hm?

Pasikartoju tiems, kurie skaito iš lėto:
mano replika yra tik į sakinį "GAILA, kad pabėgo".

Aš matau esminį skirtumą tarp būtinosios ginties ir noro būti Supermenu.

Ir, beje, _dabar_, manau, tu savo vaiko akyse tikrai herojus - apgynei
jį ir mamą nuo pikto šuns. O labai gerai pagalvok, kokį įspūdį ir kokią
pamoką būtum davęs vaikui, jeigu šuo nebūtų pabegęs? Variantas 1: visgi
šuo būtų buvęs vikresnis, nei tu galvoji, ir būtų sukandžiojęs tave ar
gal ir mamą ar vaiką variantas 2: šuo nebūtų vikresnis ir tų jį būtum
užmušęs. O toliau?

IMHO reikia džiaugtis, KAD pabėgo, ir kad viskas baigėsi  - bent jau
tavo šeimai - tik išgąsčiu.

Darius schrieb:
> Rutele,jei suo is toliau eina tiesiai i mane lodamas (ejau pirmas)
> ir sustojus man pradeda greiteti ir lojimas pereina i gerklini garsa
> man visai vienodai kieno jis,kas ir kas jis.Viena lenta i dantis kita
> per kupra,gaila pabego buciau sulaukes seimininko.Lentos butu
> dar prireike jam.
> O gal siulai sustingti ir liept 1.2 metu vaikui nejudet ?,o gal reikjo
> meilei pakalbinti atcitupus ?
>

> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

>>> 1- suo negali buti palaidas ir juolab be ansnukio