Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-27 16:23:03
"Vitalis P." <vitalisp@takas.lt> wrote in message news:hc6tsi$754$1@trimpas.omnitel.net...
> Vis nepagaunu tavo minties polėkio krypties. Nu bet px ;)

o tu negali taikyt tokiso praktikos: vietoj bandymo polekių gaudymo,
paprasčiausiai atsakyti į klausimą? ar labai nedrąsu kur ten bus išvedžiota,
tai užbėgdamas už akių pats pirma išvedžioji kur nors į šalį?

> Aš jau seniai čia esu rašęs, kad šunų laikymą miesto teritorijoje reikia
> griežtint. Pirmiausia žmogus, norintis laikyti šunį mieste, turėtų įstoti į
> bet kurį kinologų klubą. Tada klubas turėtų gauti iš milicijos ir psichūškės
> informaciją apie asmenį, jog šis nėra asocialus, linkęs į agresiją ar
> nusikaltamą veiklą, ir tik tada registruotų šunį ir implantuotų jam
> identifikacijos mikroschemą. Tokiu būdu, legaliai galima būtų laikyti tik
> registruotus šunis, o už neregistruotus būtų skiriamos rimtos baudos.
> Aišku dabar prasidės bla bla bla ir šunininkų pusės. Bet tokia yra mano
> [...]

prie ko čia klubai?
žinai kas yra "klubas"?
tvarką prižiūrėti turi ne klubai.
dar pareikšk, kad autos klubas privalo prižiūrėti, kad visi teises gaunantys
nebūtų pakliuvė policijon ar psichūškėn, ir tikrint ar visi važinėja su žaliu lapu ir
blaivūs.
kažkur tu čia nugrybavai.