Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Roflpew
Data: 2009-10-22 13:21:45
man patinka kada ishvarstomi argumentai iki arabu nakties lygio. pirma: buvo
pasakojimas kad atsirado suo, nei lojo, nei puole. jeigu mano suo pultu ir
ji kazkas atmushinetu as tikrai dar ir atsiprasyciau ir pats suniui
dadeciau. taciau jei be priezasties uzvanotu as tikrai ramiai nestoveciau.
kaip taip sugebeti, isivelti i pokalbi, tuo pat metu prikishti savo faktu,
ishsigalvoti salygas ir laikyti tai faktine teisybe. cia kaip kokia
krikshcionybe, einam ir shvieciam pasakomis visus.

letai imi persiskaitai dar syki diskusija. susistatai faktus. pagalvoji ar
nori eksperimento. nuo cia ir judam toliau.