Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-22 12:32:48
reik lenkt medį kol jaunas.
pamatė jog su automobiliais pražiopsojo tą laiką, kai pradėjo daugėti, tai dabar jau
jokio ribojimo nebepriims - per daug prieštaraujančių bus,
tai suprato, jog su šunym reik nelaukt, kol jų lietuvoj bus 5mln,
dabar jau reik dėl ribojimus, apribojimus, draudimus. nes kitaip...
bus kaip su mašinom.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/