Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Vitalis P.
Data: 2009-10-26 09:36:51
Matai, tokiu pozityviai mastanciu kaip tu yra vienetai. Dazniausiai sunu
savininkai net nepagalvoja kad gali buti kitaip. As pvz irgi prisibijau
svetimu sunu, ir todel esu pries ju vedziojima be pavadzio arba be antsnukio
(bent jau viena is dvieju). Bet yra dar viena kategorija zmoniu, kurie turi
fobija, t.y. nepaaiskinama baime sunims (del ko taip nutinka geriau
nesiaiskinkime). Todel sunu savininkai turetu gerbti visu pilieciu poziuri i
sunis, ir tokiu butu butu isvengta nereikalingu konfliktu.