Tema: Re: suo ikando vaikui - apie sunu elgesi
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-22 13:23:05
pjezo schrieb:
> skirtingi dalykai.
> transportas yra butinas visuomenes vystimuisi.

Transportas kaipo toks - taip. Asmeninis automobilis - visiškai ne. Nors
daugeliui gal taip atrodo :)

> suo- ne.

> gyvunas mieste tai tas pats kas hobis, laisvalaikio leidimo budas, pramoga.

Tarp kitko, esu nemažai mąsčius šiuo klausimu, ir priėjau išvados, kad
taip nėra. Kitaip nebūtų tiek daug gyvūnų auginama būtent miestuose, ir
jų kiekis neaugtų. Naminiai gyvūnai (kokie jie bebūtų, bet pagrindinį
vaidmenį čia vaidina katės (visų pirma dėl to, kad jas lengviau laikyti
mieste, jos reikalauja mažiau laiko) ir šunys) iš esmės atlieka
socialinę funkciją, ypač mažėjant šeimoms, bendram socialiniam saugumui
ir didėjant miestiečio atotrūkiui nuo gamtos.