Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: gelezys
Data: 2010-01-10 12:56:38
"mz" <mz@4r.lt> wrote in message news:hh8132$fq4$1@trimpas.omnitel.net...
> Paskaicius net graudu pradejo darytis.
> Turiu panasiu kaimynu kur spinteles prigrustos akcijiniu makaronu ir kavos sesiems metams. Neteisiu ju bet manau
> daznai zmones taupydami centus gyvenime pro akis praleidzia milijonus. As uz toki gyvenima buda kur nereiktu taupyti
> 12 centu perkant 3 pakelius pieno RIMI.

neprigrustos pas mane makaronu :)
siuo metu prigrustos tik Pepsio ir 7up. Bet jamiau uz puse kainos ir suvartosiu greit, nes gerai eina man :)
 o pieno taip ar taip pirkciau 3 ltr nes tingiu vaiksciot i parda del 1 ltr pieno. Analogiskai ir del cukraus, pvz.
Todel uzperku pakuote 12kg - cia labiau ne taupymui, o kad nebegti i parda del 1kg kai pasibaigia.
manau, sveiko proto ribu neperzengiu ir milijonu neuzsaldau. Tai tik praktiskumas